Did you know..

+   .. att ibland när jag är ute med hunden och ska slänga hundbajspåsen så filosoferar jag för mycket så att
     jag ofta går förbi soptunnan?
+   .. att när jag blir riktigt arg börjar jag grina (inte floder då) och då blir jag bara ännu argare?
+   ..att jag är väldigt rädd för insekter, allra mest spindlar?
+   .. att om jag hade superkrafter skulle jag vilja kunna läsa tankar och flyga, och kanske kunna va osynlig
     också
+   ..att jag är ett stort fan av ironi?
+   ..att jag önskar att jag hade lätt för att spara pengar?
+   ..att när jag är blyg kommer det oftast ut som att jag är otrevlig, enligt mig iallafall?
+   ..att jag har haft en egen häst som hette Valle (Valör) som vi var tvungen att ta bort för att han hade
     inflamation på femte kranialnerven?
+   ..att jag alltid sätter på mig vänster strumpa/sko/benskypp först innan jag sätter på höger? Det är en slags
     lyckogrej

Kommentarer
Postat av: din hemliga stalker clara!

..att jag är väldigt rädd för insekter, allra mest spindlar?

*och myror!!!

<3

2010-05-12 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0